کد خبر: ۹۱۶۸۶۹
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۸

زاکانی: این بار کنار نمی‌روم / چرا یک عده‌ای می‌خواهند بین مردم دیوار بکشند؟ 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من دفعه گذشته به خاطر شهید رئیسی کنار رفتم، اما این بار کنار نمی‌روم، گفت: ما محکم در صحنه هستیم تا حق مردم را بگیریم
زاکانی: این بار کنار نمی‌روم / چرا یک عده‌ای می‌خواهند بین مردم دیوار بکشند؟ 
آفتاب‌‌نیوز :

تجمع حامیان علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر چهارشنبه - ششم تیرماه - در میدان آیینی امام حسین (ع) برگزار شد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در این تجمع گفت: ما آمده ایم تا صدای ملت باشیم. کسانی که در پس فساد و تبعیض دچار فقر شدند. هنوز فقر و فساد و تبعیض در کشور هست. آمده ام نماینده جبهه‌های باشم که با مفسدین مواجه شوم و حق مردم را بگیرم. ۴۵ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد. پرونده استبداد بسته شد. اما هنوز خان‌ها و خان چه‌هایی هستند که حق مردم را ضایع می‌کنند. ما آمده‌ایم این حق را استیفا کنیم. ۴۵ سال است که در آرزوی مدینه فاضله‌ای که امامین به ما وعده دادند همیشه در صحنه بودیم. 

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه چرا در مملکت ما فقر است؟ چون رهبر فرمودند با فساد برخورد کنید و این برخورد صورت نگرفته است، گفت: وقتی جیب کسی باز بود و بدهکار کسی بود دهانش بسته می‌شود. امروز آمدیم صدای فروخفته ملت باشیم. آمده‌ایم تا همه در ثروت کشور سهم ببرند. 

وی افزود: شعار‌هایی که راجع به آزادی می‌دهند نادرست است. این‌ها آمده اند داشته‌های این ملت را به تاراج بگذارند. همان طور که در دهه نود به تاراج گذاشتند و گفتند ما نخواندیم و به کدخدا اطمینان داریم. لعنت بر آن کدخدا. مردم باید مسئولان را امر به معروف کنند. من به سراسر کشور سفر کردم. همه جای این کشور گل و بوستان است. چرا یک عده‌ای می‌خواهند بین مردم دیوار بکشند؟   یارانه طلایی حق شماست. از فردای انتخابات قابل اجراست. به هر نفر ۲۰ میلیون تومان اعتبار معادل طلا می‌دهیم. آن‌هایی که استخرشان را با برق گرم می‌کنند مخالفند. روی این طرح ماه‌ها کار کارشناسی شده است. شما ثروتمند می‌شوید. البته یارانه قبلی برقرار است و محکم‌تر هم خواهد شد. 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من دفعه گذشته به خاطر شهید رئیسی کنار رفتم، اما این بار کنار نمی‌روم، گفت: ما محکم در صحنه هستیم تا حق مردم را بگیریم.

«سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشور‌ها برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین